Sivut

perjantai 17. huhtikuuta 2015

Hengissä ollaan!

Hei ihmiset! Oon niin ulkona tästä (blogi)maailmasta ettei tosikaan. En edes muista millon viimeks kirjauduin tänne. Räpiköin näköjään ojasta allikkoon, mut tämä nyt on mitä on. :D Jos aloittaisin ihan vain yksinkertaisesti: Mitä mulle kuuluu?
Pärstäpäivitys heti alkuun.

Olin pitkään työttömänä ja kaikki junnas paikallaan, enkä saanut mitään aikaseks. Olin ihan täysin ihmisten heiteltävissä, enkä osannut sanoa EI. (En tosin vieläkään.) Ärsyttäähän se, kun jotkut ihmiset osaa käyttää sitä hyväkseen!

Mut on tapahtunut hirmusti myös mukavia juttuja. Esimerkiks pääsin jatkamaan samaan ompelimoon missä olin aiemminkin töissä! :) Tuntui pitkään siltä että kaikki jäi siellä ihan kesken.. Ja vaikka kuinka halusin sinne takaisin, en vain jostain syystä kehdannut mennä. Mut vihdoin sain skarpattua ja sinne pääsin! Vähän on tullut ommeltua myös kotona. Ja sain vihdoin hommattua kangastussin. :D
Lahkeesta kasattu kassi! Ja liivi jonka päätin sotkea. Hollywood Undead.

Ja katsokaas mikä möhkö! Perhe siis kasvoi (taas) yhdellä karvavauvalla. Ensimmäisessä kuvassa noutoiässä ja toisessa ikää 14 viikkoa.

Kävin myös hakemassa uutta mustetta serkkuni tatuointiliikkeessä! Muistotatuoinnit rakkaimmille koirille, Camillalle ja Timille. Kamalasti polttelis ideat hihatatuoinnista, mut sen hommaamiseen/alottamiseen taitaa vielä mennä aikaa!

Viimeiseksi sitten se paras asia.. Kävipä niin että jostain pölähti elämääni karvanaamoja oikein kaksin kappalein. Niin mahottoman rakkaat: mies ja koiraotus.♥ Pakko myöntää, että tällä hetkellä oon niin hirmu onnellinen. Tästä se blogihiljaisuuskin pikkuhiljaa vähenee!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti